Welkom bij de Doornsche IJsclub

IJsbaan Doorn open voor abonnementhouders t/m 17 jaar

De Doornsche IJsclub is van plan de ijsbaan te openen tijdens de vorstperiode van 7 tot 14 februari.

De ijsbaan gaat naar verwachting maandag 8 februari om 8 uur open voor abonnementhouders tot en met 17 jaar.

De onderstaande maatregelen zijn in lijn met het advies van het NOCNSF en afgestemd met de Gemeente Utrechtse Heuvelrug.

• Registratie van naam en telefoonnummer van schaatsers of begeleidende ouders op een intekenlijst bij de ingang.
  • Alleen schaatsers worden toegelaten tot de ijsbaan.
  • Een begeleidende ouder voor kinderen t/m 12 jaar is toegestaan.
  • Na het schaatsen verlaat je zo vlot mogelijk de ijsbaan.
  • Basisscholen worden uitgenodigd de ijsbaan klassikaal te bezoeken.
  • De ijsbaan is open zolang het ijs het toelaat of tot uiterlijk 20.30 uur.
  • De ijsbaan is dus niet open voor iedereen van 18 jaar en ouder.
  • Toeschouwers worden niet toegelaten tot de ijsbaan.
  • De kantine is niet toegankelijk voor bezoekers van de ijsbaan, dus ook geen koek en zopie.
  • Als jezelf of een huisgenoot corona gerelateerde klachten heeft, kom dan niet naar de ijsbaan.
  • Als je in thuis-isolatie zit, kom dan niet naar de ijsbaan.

Vrijwilligers van de ijsclub zien erop toe dat (corona) maatregelen worden nageleefd. Zij zijn herkenbaar aan de rode jas met embleem van de Doornsche IJsclub.

Ook BOA’s van de gemeente zullen af en toe langskomen om de naleving van afspraken te controleren.

Het laatste nieuws over de opening van de ijsbaan kun je volgen via onze facebook pagina, twitter of de website Doornscheijsclub.nl

Een abonnement is verkrijgbaar via de website  Doornscheijsclub.nl

IJsbaan open voor alle abonnementhouders.

Onderstaande maatregelen zijn in lijn met het advies van het NOCNSF en afgestemd met de Gemeente Utrechtse Heuvelrug.

• Er worden maximaal 75 volwassen schaatsers toegelaten tot de ijsbaan.
  • Volwassenen schaatsen individueel met ten minste 1,5 m afstand naar de overige schaatsers.
  • Na het schaatsen verlaat je zo vlot mogelijk de ijsbaan.
  • Basisscholen worden uitgenodigd de ijsbaan klassikaal te bezoeken.
  • De ijsbaan is open zolang het ijs het toelaat of tot uiterlijk 20.30 uur.
  • Het schaatsen in “treintjes” is niet toegestaan.
  • Toeschouwers worden niet toegelaten tot de ijsbaan.
  • De kantine is niet toegankelijk voor bezoekers van de ijsbaan.

Ook BOA’s van de gemeente zullen af en toe langskomen om de afspraken te controleren.

Het laatste nieuws over de opening van de ijsbaan kun je volgen via onze facebook pagina,  de website Doornscheijsclub.nl  of bel ons antwoordapparaat 0343-420222

Coronamaatregelen ijsbaan Doorn

Als ijsclub doen wij onverminderd ons best om tijdens een vorstperiode de ijsbaan te kunnen openen. Voor de veiligheid van schaatsers en vrijwilligers zijn onderstaande corona-maatregelen van kracht.

• Als je in thuis-isolatie zit, kom dan niet naar de ijsbaan.
  • Registratie van naam en telefoonnummer van bezoekers geschiedt middels intekenlijst bij de ingang.
  • Alleen schaatsers worden toegelaten tot de ijsbaan.
  • Een begeleidende ouder bij een kind (t/m 12 jaar) is toegestaan.
  • Na het schaatsen verlaat je zo vlot mogelijk de ijsbaan.
  • De kantine is niet toegankelijk voor bezoekers van de ijsbaan.
  • Vrijwilligers zien erop toe dat de algemene en specifieke corona maatregelen worden nageleefd.